Syarat Pembelian

Tuesday, September 08, 2009 / /

1. 'Mens Collection' adalah blogshop online yang mementingkan kepercayaan. Oleh yang demikian, belilah dengan penuh yakin.

2. 'Mens Collection akan melayan pembeli yang serius sahaja. Namun begitu bakal-bakal pembeli dan rakan-rakan yang ingin mengetahui dengan lanjut tentang barang-barang kami juga dialu-alukan.

3. Tempahan hanya boleh dilakukan melalui email. Setiap tempahan adalah berdasarkan 'First come First served'. Segala komunikasi untuk pembelian dan pertanyaan juga boleh dilakukan melalui telefon.

4. Semua barang yang dijual di 'Mens Collection' adalah baru melainkan dinyatakan sebaliknya. Barang-barang kami bukanlah untuk pembeli yang terlalu cerewet, namun harus diingatkan bahawa barang-barang yang dijual semuanya berada dalam keadaan baik. Warna sebenar barang-barang jualan kemungkinan berbeza sedikit dengan gambar kerana perbezaan setting cahaya komputer dan resolusi warna.

5. Semua harga yang dinyatakan adalah termasuk dengan harga penghantaran

6. Pembayaran harus dilakukan maksimum 3 hari selepas tempahan pengesahan dilakukan oleh pihak pembeli. Sekiranya berlaku disebaliknya, pengesahan tempahan tersebut akan dikira terbatal.

7. Penghantaran akan dilakukan menggunakan Pos Laju. Cash On Delivery (COD) hanya boleh dilakukan dalam kawasan Pulau Pinang.

8. Semua harga yang dinyatakan adalah tetap kerana harga yang ditawarkan adalah yang terbaik yang kami berikan.

9. Barang-barang yang telah dijual tidak boleh dikembalikan atau ditukar.

10. Sila bayar dengan harga yang telah ditetapkan.

Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi kami di sini.

dari Pengurusan Mens Collection